Viatge al voltant del pati

En un preciós pati de l’Eixample, un vermut literari com a ressó encara del Barcelona Poesia. Una proposta de Carme Deltell, Patxi Recaj, Mireia Torralba, Eva Jané, Graciela Gil, Daniela Carrizo, Noemí Caballer, Montse Gallés, Helena O’Callaghan, Luz Calvo i Nora Almada. Organitza: Poramoralarte. Poesía y escritura creativa en Barcelona.

Amb aquest títol tan suggeridor, textos i poemes sobre el viatge, el viatge pel cos, el viatge pels sentits i diversos jocs en els quals el públic participa. Un espai magnífic, una idea singular, molta calor i ganes de sorprendre’s.

Com a mostra, un poema de Felícia Fuster:

Quin nom

Ara
no em pregunteu quin nom em dic.
Doneu-me’n un que no em desassossegui.
Em vesteixo de noms segons el temps
que fa,
segons el planisferi. Avui no sé
quin és
el nom que m’han posat;
potser em dic Altair, Volva de Temps.
Res més. Sense boll,
sense entranyes. Potser avui em dic Nus,
Terratrèmol o Cinta de Garbí,
Obús, amb massa càrrega. Ja no
podré portar el cor a la mà
per por de la metralla
dels noms, dels vents
que em llancen.
No em pregunteu avui quin nom em dic:
avui m’han batejat amb cordes,
amb una espasa, amb foc.
Amb meteors.
Amb lava.

Aquest viatge al voltant del pati, m’ha recordat o portat a:

Anuncis

Deixa un comentari

