Vaig quedar-me aquí

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

VAIG QUEDAR-ME AQUÍ

Vaig quedar-me aquí,
a les branques mogudes per l’oreig,
al carrer solitari,
a les flors dels balcons,
a l’alta paret del campanar.

Les coses que he estimat
fan que jo encara sigui,
I també les paraules que he dit
—abraçada, ponent, pàtria, camí—
són ara els noms
que porta el meu silenci,

Vaig quedar-me aquí.
No us caldrà preguntar.
Podeu trobar-me sempre.

Joan Vergés

Com un bosc silenciós, 2007

Poema que acabo de descobrir i que, a part de semblar-me preciós, té l’esperit de la reflexió-epitafi que vaig escriure a Barcelona, el dia 1 de febrer, en el marc de l’experiència viscuda amb els Petits exercicis pel bon morir del Teatro de los Sentidos.

Anuncis

Deixa un comentari

